TECHNICAL SUPPORT

שירותי תמיכה טכנית ומיקור חוץ

KMT מעמידה לרשותכם את כל שירותי התחזוקה, התמיכה והשירות לחומרה ולתוכנה על מנת שתוכלו לחסוך בעלויות כוח אדם ולהרוויח את הניסיון, ההכשרה והמומחיות של צוות KMT, בהתאמה לצרכי הארגון.

תחום זה מונה עשרות מומחי רשתות מחשב, תקשורת נתונים, אבטחת מידע, שרתים , תפעול Help Desk ותמיכה במשתמשים. אנשינו נבחרים בתהליך מיון קפדני, בעלי התמחויות ותודעת שירות גבוהה, מאיישים צוותי תמיכה במגוון חברות וארגונים ואחראים על פרויקטים בהיקפים גדולים. כחלק משירותי ה- Outsourcing ב- KMT מסופקים שירותי מערכות מידע ומחשוב ללקוחות במגזר העסקי והציבורי. KMT מתאימה תכניות תמיכה בהיקפים שמתאימים לצרכי הארגון, החל מהצבת צוותי מומחים ואנשי תמיכה במשרה מלאה ועד קבלת אחריות על מערך המחשוב במשרות חלקיות / בנק שעות.

מה כוללים שירותי ה-outsourcing והתמיכה הטכנית:

  • תחזוקת חומרה וציוד היקפי וכן שירותי מעבדה.
  • התקנות ועדכוני תוכנות, תשתיות ויישומים.
  • תחזוקה ותמיכה שוטפת מוסמך במערך השרתים ותשתיות המידע.
  • אחריות על מערך הגיבוי.
  • ניהול ותפעול רשתות התקשורת.
  • שוטף תמיכה שוטפת בצרכי המחשוב בבתי העובדים ובבתי הבכירים עבודתם בארגון.
  • ניהול Help Desk ומרכז סיוע למשתמשים.
  • ניהול ספקי משנה. כגון: שירות למדפסות, ספקי אינטרנט ותשתיות תקשורת נתונים וכן החלפת ציודים פגומים במסגרת אחריות יצרן

 

נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת