VoIP

טלפוניית IP - מרכזיות ופתרונות תקשורת מתקדמים

טלפוניית IP היא סוג של מערכת טלפוניה הפועלת על גבי רשתות IP. בין השאר, הטכנולוגיה הזאת מאפשרת העברת שיחות טלפון על-גבי רשת האינטרנט, כתחליף לקווי הטלפון "הרגילים". השימוש ברשתות מחשבים, ובאינטרנט בפרט, מוביל להוזלה בעלויות ההקמה והתפעול של מערכת הטלפוניה - יתרון שלרוב מגולם במחירים נמוכים יותר ללקוח, ובפרט בשיחות בינלאומיות..

חברת KMT מעניקה שירותי מרכזיה מנוהלים למגזר העסקי הכולל חברות ועסקים חובקי עולם, שירותינו מאפשרים לך להוזיל עלויות, לחסוך את הצורך בניהול שוטף, ותחזוקה של מערך הטלפוניה בארגון, תוך שמירה על איכות שיחה, קידמה טכנולוגית ואבטחת שירות ברמה גבוהה, מכל מקום בעולם.

המרכזייה אשר אנו מקימים למענכם תתחבר אל פארק המרכזיות שלנו, הכולל מרכזיות אב משוכללות ובשרידות מלאה, בנק קווים כמעט בלתי מוגבל ותעריפים מיוחדים בשיחות לכל יעד.

אבטחה מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מהשירות שאנו מציעים, המערכת שלנו הינה "מערכת סגורה" ומוגנת באמצעות רכיבי אבטחה מהמובילים בעולם (כולל שרתי CheckPoint ועוד), תעבורת התקשורת מתקיימת בתוך "צינור" פרטי המוקצה לכם בלבד. כניסה או יציאה ללא רשות אינה מתאפשרת.


יתרונות מרכזיית IP:

מרכזייה חכמה ומתקדמת, אשר מקנה יעילות עסקית ברמות שלא היו בעבר. המרכזייה והשירותים הנלווים סביבה יהיו תמיד בקדמת הטכנולוגיה, עם מגוון תכונות המתאים לדרישות המתפתחות של העסק, בעלות חודשית קבועה וידועה מראש.

לאופן תקשורת זה יתרונות ייחודיים: על ידי שימוש ב- VoIP המתקשרים למספר הטלפון שלכם במשרד יכולים להשיג אתכם בכל מקום - בבית או במשרד. אך היתרון העיקרי, כמובן, הוא החיסכון בהוצאות התקשורת.

באמצעות השירות מושג חיסכון משמעותי ביותר על ידי חיבור סניפים למרכז בטלפונית IP, קשר עם שותפים עסקיים, גם בינלאומיים, כאשר שיחות עם יעדים אלה מבוצעות על גבי רשת האינטרנט.

תכונות עיקריות של השירות: ניתוב שיחות, שימור וניתוב דואר קולי, שיחות ועידה, ניהול תורים, הקלטת שיחות (כמעט ללא הגבלה), דוחות מתקדמים, Call Center, הפניית שיחה בזמן תפוס, חיבור משרדים מרחוק ומהבית, fax to mail, יכולת פתיחת דלתות, יכולת הרחבה ללא הגבלה, שלוחות softphone ועוד.
 

נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת